Запропонувати новину

Ми розглянемо Ваші матеріали, і якщо вони відповідають тематиці сайту та є актуальними - оприлюднимо їх на ресурсі.

Завантажити файл

Перетягніть файл в поле для завантаження.
Доступна вага файлів - 100 Mb.

Дізнатися більше

Залиште свої дані, і ми повідомлятимемо Вас про цікаві оновлення на нашому сайті.

Дякуємо!!

Вибачте!!

Не вдалось з'ясувати Ваше місце перебування.

Вхід

Або авторизуйтесь через соціальну мережу:

Надіслати пароль

Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4

Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації

Адреса: м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15А.
Тел.: +38 (096) 301-90-21.
E-mail: ruodesn@ukr.net.
Особливості діяльності: Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 4 широко розгорнув інтеграційну діяльність серед вимушених переселенців: як дітей, так і дорослих. Зокрема, для вчителів родом з тимчасово окупованих територій було організовано круглий стіл і семінар-практикум. Окремо відбулася зустріч з батьківською громадою. Учні отримали можливість відвідувати тренінги і взяти участь у роботі шкільного самоврядування.

Новини Локального Центру

  • 14 02.2017

    21:35
    Столичні старшокласники з числа цільових груп проекту стали учасниками тренінгу «Ти означаєш багато» (ФОТО)

    14 лютого 2017 р. у школі I-III ступенів № 282 Деснянського району м. Києва, в межах Всеукраїнського проекту «Інтеграція через діалог», відбувся позакласний захід «Ти означаєш багато» («У мене одна роль у житті чи декілька?»), який проводила Степенко Марина Олександрівна, психолог цього навчального закладу.

    Спеціаліст Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 4 організувала роботу учнів 11 класу в творчих групах. Кожна з них, залежно від обраної соціальної ролі, розробила та представила власний проект, зазначивши умови, за яких ця діяльність принесе користь суспільству. Для презентації проектів були використані яскраві колажі, створені підлітками в процесі активної і плідної співпраці.

    Під час взаємодії зі старшокласниками, психолог допомагала кожному з присутніх визначити свої риси характеру, які так чи інакше впливають на багатогранність особистості. Це і стать, і хобі, і статус чи вподобання. Учасники усвідомили, що різні сторони нашого «Я» проявляються у залежності від ситуації, в якій ми опиняємось. У родині, школі, за місцем проживання, віросповіданням чи етнічним походженням всі різні, але залишаються громадянами однієї держави.

    У ході спільного обговорення, діти висловили думки щодо того, для чого виконувались ті чи інші вправи; що вони дізналися про себе та інших; яким особливостям, характеристикам люди частіше надають значення; до яких наслідків це призводить; чи є це правильним і справедливим.

    До участі у заході долучилися: директор навчального закладу Ніколаєва Олена Вікторівна, заступники директора Степанченко Наталія Володимирівна, Шолудько Леся Станіславівна, Варення Юлія Володимирівна та соціальний педагог Ковтонюк Оксана Олександрівна. Почесними гостями тренінгу стали також головний спеціаліст Головного територіального управління юстиції у м. Києві Сова Вікторія Олександрівна та Локальний координатор, методист Науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, Шумякова Надія Василівна. Тому дорослі теж отримали змогу поділитися думками стосовно зазначених вище проблем.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 06 02.2017

    09:50
    Київські школярі з числа цільових груп проекту провели «круглий стіл» на тему міграційної проблеми в Україні (ФОТО)

    6 лютого 2017 р. у школі I-III ступенів № 218 Деснянського району м. Києва відбувся «круглий стіл» «Сучасні мігранти: проблема суспільства чи соціальний капітал?», який був організований місцевим Локальним Центром громадянської освіти № 4. Захід проводила з учнями 9-11 класів, серед яких були діти переселенців і воїнів АТО, вчителька суспільствознавчих дисциплін цього навчального закладу Януш Світлана Віталіївна.

    Напередодні учні були об'єднані у групи та отримали випереджувальні завдання щодо:

    • інформації про сучасних мігрантів в Україні, згідно з матеріалами ЗМІ;
    • вивчення офіційних даних державних органів статистики, реєстрації шлюбів та народжень, що пов'язані з іммігрантами в Україні;
    • визначення країн, звідки переважно прибувають іммігранти, і дослідження суспільно-політичної та економічної ситуації в них.

    Кожна група представляла результати своїх досліджень у формі комп'ютерних презентацій та усних виступів. Потім було проведено спільне обговорення щодо наступних проблем:

    • що нового школярі дізнались про сучасних мігрантів в Україні;
    • чи є мігранти бажаними гостями;
    • чи мають вони моральне та юридичне право прибувати в Україну та жити тут;
    • якими є наслідки перебування цих людей на території нашої країни для них самих і для місцевих мешканців;
    • зрештою, ким є сучасні мігранти: соціальною проблемою, а чи соціальним капіталом.

    До проведення «круглого столу» долучилися також вчителька суспільствознавчих дисциплін Пінчук Вікторія Олексіївна, заступник директора школи Двіжона Валентина Миколаївна і Локальний координатор, методист Науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації Шумякова Надія Василівна.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 02 02.2017

    20:36
    Столичні школярі-переселенці взяли участь у психологічному тренінгу «Корабель долі в життєвому морі» (ФОТО)

    2 лютого 2017 р., в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», у школі I-III ступенів № 278 Деснянського району м. Києва пройшов тренінг «Корабель  долі  в  життєвому морі».

    Участь у заході взяли учні 8-го класу. До них долучились: директор школи Коваль Оксана Дмитрівна, класний керівник Павленко Людмила Іванівна та Локальний координатор, методист Науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації Шумякова Надія Василівна. Модератором заходу була практичний психолог навчального закладу Васильченко Світлана Дмитрівна.

    Організатори з Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 4 поставили собі за мету досягнення наступних цілей:

    1. Формування у підлітків почуття відповідальності та готовності до подолання труднощів.
    2. Визначення місця особи в команді та її завдань.
    3. З'ясування впливу різноманітності людських цінностей на особисту позицію.

    У ході тренінгу, який проходив в ігровій формі, школярі та дорослі мали можливість відпрацювати готовність до подолання труднощів, сформувати почуття відповідальності. Діючи у групах, вони виконували запропоновані завдання стосовно можливих життєвих ситуацій.

    Дітям явно подобалось те, що дорослі з ними співпрацювали на рівних. Пропонуючи цікаві ідеї у вирішенні певних питань, всі учасники відчували підтримку один одного. Тож чи варто дивуватися, що захід пройшов у дружній атмосфері, згуртувавши команди та розкривши характери школярів і педагогів з нового, часто несподіваного боку?

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 24 01.2017

    21:33
    Столичні школярі з числа дітей воїнів АТО і переселенців взяли участь у дискусії «Етичні цінності та права людини» (ФОТО)

    24 січня 2017 р., в межах Програми освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму «Інтеграція через діалог», у школі I-III  ступенів № 270 Деснянського району м. Києва відбулася дискусія на тему «Етичні цінності та права людини», у якій брали участь учні 11 класу, зокрема, ті, хто належить до цільових груп проекту.

    Старшокласники мали можливість обмінятися думками щодо розуміння ними етичних цінностей, як норми поведінки, які встановлюються та вдосконалюються впродовж всього періоду існування людства.

    Працюючи в парах, вони визначали п'ять дуже важливих цінностей і стільки ж не надто важливих із тих, що були запропоновані. У ході обговорення, обиралося по одній етичній цінності із загального переліку для кожного випадку. Наводились аргументи вибору.

    Старшокласники обговорювали також наступні питання:

    • Які прояви обраної цінності можна побачити у суспільстві?
    • Чи завжди збігаються культурні цінності різних народів? 
    • Чи вибрали б такі самі цінності їхні однолітки у США, Китаї чи Пакистані? 
    • Чи можуть етичні цінності не збігатися з цінностями прав людини?

    Під час дискусії щодо місця етичних цінностей у правах людини, які кожен має лише тому, що він є людиною, якими всі володіють однаковою мірою, і які є невід'ємними, школярі дійшли висновку, що права людини захищають ті цінності, які є спільними для всіх.

    Модераторами заходу були Шумякова Надія Василівна, координатор столичного Локального Центру громадянської освіти № 4 і представниця Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, та Хоменко В. М., вчитель історії й правознавства зазначеного навчального закладу.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 23 01.2017

    10:30
    У Київській ЗОШ № 238 відбувся «круглий стіл» «Різноманітність людських цінностей» для учасників нашого проекту (ФОТО)

    Київський Локальний Центр громадянської освіти № 4 провів 23 січня 2017 р. у школі I-III ступенів № 238 Деснянського району м. Києва дискусію на тему «Різноманітність людських цінностей». До участі у ній долучились учні 9 класів, зокрема, з числа постраждалих від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму.

    Завдяки Локальному координатору, представниці Управління освіти в Деснянському районі столиці Шумяковій Надії Василівні, а також вчительці історії і правознавства Цимбалюк Г. М., обговорення виявилося по-справжньому насиченим. Школярі мали можливість поглибити свої знання про різноманітність людських цінностей, вчилися обирати окремі з них і керуватися ними у житті. Підлітки також визначали суть поняття «цінності», порівнювали особисте бачення цінностей із наданим викладачами списком найбільш поширених з них. Кожен учень називав три найбільш важливі для себе цінності зі списку.

    У ході дискусії щодо обраних і проігнорованих цінностей, школярі прийшли до висновку, що ними слід вважати цілі та пріоритети, які визначають сутність життя людини. Вибір же основоположних орієнтирів здійснюється особою в залежності від рівня розвитку її свідомості.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 17 01.2017

    16:30
    У м. Києві стартує новий етап безкоштовної підготовки старшокласників до ЗНО з англійської мови

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 4 продовжує радувати своїми ініціативами. Так, протягом січня-травня 2017 р. учні шкіл Деснянського району столиці, які належать до цільових груп Програми «Інтеграція через діалог», матимуть змогу якісно та абсолютно безкоштовно підготуватися до складання ЗНО з англійської мови.

    Під керівництвом Максименко-Бевз Валентини Михайлівни, спеціаліста вищої категорії СШ I-III ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва, старшокласники не лише повторять основний шкільний матеріал, але й матимуть змогу структурувати свої знання, заповнивши потенційні «лакуни» в останніх. Самі уроки передбачають групову й індивідуальну форми роботи, з активним опрацюванням тестових завдань за попередні роки.

    Заплановані заняття відбуватимуться щосереди, з 16:00 до 17:30 год. на території згаданого вище навчального закладу. Додатково уточнити умови проведення підготовчих курсів та записатися на них можуть всі охочі з числа дітей воїнів АТО і переселенців. Для цього достатньо скористатися контактними даними Локального координатора Шумякової Надії Василівни, розміщеними на персональній сторінці її осередку на нашому сайті.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 29 11.2016

    21:02
    У Київській ЗОШ І-ІІІ ст. № 147 відбувся семінар-тренінг, присвячений Всеукраїнському тижню права (ФОТО)

    29 листопада 2016 р., в межах проекту «Інтеграція через діалог», Локальним Центром громадянської освіти у м. Києві № 4 було проведено семінар-тренінг «Права дитини. Основні проблеми прав дитини в сучасному світі» приурочений до Всеукраїнського тижня права.

    Під час заходу, який проходив на базі ЗОШ I-III ступенів № 147 Деснянського району м. Києва, старшокласники визначали свою позицію стосовно проблем дотримання прав дитини у сучасному світі. Учні активно представляли результати власних проектів з визначеної теми, аргументували свої позиції, робили висновки на основі здійснених досліджень.

    Окремо було акцентовано увагу на формуванні громадянської активності, вихованні принциповості, нетерпимості до антигуманного ставлення щодо дитини. Важливим моментом стала демонстрація потреби юридичного закріплення прав дитини як прояву піклування й надання допомоги з боку суспільства й держави. Школярі на прикладах знайомилися з методами ефективного захисту особистих прав.

    Під час проведення семінару-тренінгу, було використано вправи «Знайомство» та «Асоціації», методи «Мозковий штурм» та «Побудова “Правового сонця”», проведено рольову гру «Засідання комітету ООН з прав дитини». Всі ці елементи, на переконання Локального координатора Шумякової Надії Василівни, дозволили підліткам повністю зануритись в атмосферу дискусії та якомога ефективніше засвоїти обговорюваний матеріал.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 22 11.2016

    21:09
    Столичні школярі обирали, в якій країні їм би хотілося жити (ФОТО)

    22 листопада 2016 р. у школі I-III ступенів № 249 Деснянського району м. Києва, в межах Всеукраїнського проекту «Інтеграція через діалог», було проведено засідання круглого столу.

    Представниками Локального Центру громадянської освіти у м. Києві № 4 обговорювалась разом з учнівською молоддю тема «Обери країну, в якій ти хотів би жити». Старшокласники мали можливість використовувати матеріали навчально-методичного посібника «Ми серед інших. Інші серед нас» (автор – Кендзьор Петро Іванович).

    Учні акцентували увагу на тому, яким чином культурні особливості тієї чи іншої спільноти впливають на життя її представників. Метою заходу, за словами Локального координатора Шумякової Надії Василівни, було формування в підлітків коректного уявлення про особливі аспекти культурної багатоманітності та їхній вплив на сучасне життя.

     

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 29 10.2016

    17:51
    Завершився жовтневий цикл занять для київських старшокласників, яких зачепила війна на Сході України

    Підійшли до завершення курси з підготовки до ЗНО з української мови та літератури для старшокласників Деснянського району м. Києва, які постраждали від війни на Сході України та анексії Криму.

    1,5-годинні заняття відбувалися тричі: 7, 21 та 28 жовтня 2016 р., в рамках проекту «Інтеграція через діалог».

    Під керівництвом вчительки Скриннік Мирослави, 11 випускників повторювали пройдений матеріал, структуруючи свої знання з предметів згідно з вимогами навчальної програми, а також заповнювали виявлені «прогалини».

    Тим часом, Локальний Центр громадянської освіти у м. Києві № 4 продовжує свою діяльність. А його координатор Шумякова Надія Василівна закликає підлітків з числа ВПО та дітей воїнів АТО скористатися безкоштовними можливостями, які надає організація, звернувшись за контактними даними осередку.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 20 10.2016

    21:54
    Представники «Інтеграції через діалог» стали співорганізаторами круглого столу з питань прав людини у м. Києві (ФОТО)

    20 жовтня 2016 р. у спеціалізованій школі I-III ступенів № 307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району м. Києва відбувся круглий стіл «Покоління прав людини: особа, суспільство, держава», присвячений 40-річчю громадсько-політичної та правозахисної діяльності Української Громадської Групи сприяння виконанню Гельсінських угод.

    Локальним координатором заходу була Шумякова Надія Василівна, методист районного науково-методичного центру Управління освіти, а модератором – вчитель цього навчального закладу Паночко Ольга Володимирівна.

    У роботі круглого столу брали участь учні 9-х класів, серед яких були й представники цільових категорій нашого проекту, а також вчителі суспільствознавчих дисциплін району.

    Ключовими питаннями в обговоренні теми були:

    • історія створення Української Гельсінської  Групи з прав  людини;
    • ситуація з правами людини на тимчасово окупованих територіях АР Крим та м. Севастополя;
    • проблеми з десятками тисяч постраждалих від збройного конфлікту в Луганській та Донецькій областях;
    • перспективи залагодження конфлікту на Сході України;
    • трудова міграція українських громадян, зокрема зовнішня, спрямована на забезпечення правової основи регулювання трудової міграції за кордон та заходи щодо реінтеграції мігрантів, які повертаються.

    Учасники круглого столу дійшли до консенсусу щодо пошуку нових механізмів і процедури подолання конфлікту та відновлення миру.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 11 10.2016

    23:58
    У столиці провели психологічний тренінг для підлітків-переселенців та дітей бійців АТО (ФОТО)

    11 жовтня 2016 р., в рамках Всеукраїнського проекту «Інтеграція через діалог», на базі спеціалізованої школи I-III ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва, відбувся комунікативний тренінг «Я в колі друзів» для учнів 9-х класів. До нього також долучились діти-переселенці та ті, чиї батьки були або продовжують перебувати у зоні АТО, зі школи I-III ступенів № 249. Координатором цього заходу була Шумякова Надія Василівна, методист Науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації.

    Соловйова Надія Владиславівна, психолог навчального закладу, залучила учасників до вправ з розвитку вміння слухати та дійсно «чути» один одного. Вона на практиці продемонструвала і відпрацювала з присутніми комплекс прийомів, які сприяють інтеграції та взаєморозумінню.

    Використовуючи як приклад різні життєві ситуації, учні отримали можливість аналізувати рівень сприйняття почутого від інших людей, відпрацьовували елементи словесного, емоційного, тактильного впливу на співрозмовників.

    Старшокласники обмінялися думками щодо значення правильного спілкування між людьми та його впливу на свідомість, а що не менш показово – підкреслили необхідність проведення подібних заходів з учнями різних вікових категорій у майбутньому. 

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 20 09.2016

    17:48
    У школі № 212 м. Києва відбувся майстер-клас для дітей, що постраждали від війни (ФОТО)

    15 вересня 2016 р., на базі столичної школи I-III № 212, Шумяковою Надією Василівною, Локальним координатором, методистом районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, було проведено майстер-клас на тему «Я у громадянському суспільстві».

    До участі у заході були залучені учні 9-11 класів (переселенці з території Донбасу, де відбуваються військові дії, та анексованого Криму, а також діти учасників АТО) на чолі з вчителем цього закладу Ліщинською Олесею Сергіївною. У ході спільної роботи, педагог спільно зі старшокласниками засвідчила потребу кожної свідомої людини у дотриманні її прав та поваги до людської гідності, першорядності відстоювання загальнонаціональних інтересів заради досягнення спільної мети як громадян-патріотів нашої країни. Під час спілкування, школярі навели приклади свого бачення  взяття на себе відповідальності щодо розбудови України як суверенної, незалежної, демократичної, правової, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом для себе як громадян вони визначили ціннісне ставлення до кожної людини як особистості.

    Учні прийшли до висновку, що громадянське суспільство є основою розвитку держави, яку треба розглядати як запоруку власного особистісного розвитку. І спирається воно на ідеї верховенства права, гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя та готовності до змін.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 17 05.2016

    22:01
    Київський Локальний Центр громадянської освіти № 4 провів зустріч з батьками учнів-переселенців (ФОТО)

    17 травня 2016 р. в Управлінні освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації відбулася зустріч батьківської громади - переселенців з окупованого Криму та території воєнних дій на Сході України на тему: «Сучасна ситуація та суспільні виклики»Локальним координатором заходу була Шумякова Надія Василівна, методист районного науково-методичного центру. До участі у ньому долучилася Колесник Лариса, керівник Учбово-Методичного Науково-Інформаційного Центру, який є партнером Всеукраїнської  Асоціації  викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба» у проекті «Інтеграція через діалог», що проводиться за підтримки Європейського Союзу.

    Учасники зібрання обговорювали питання адаптації дітей у навчальних закладах району, проблеми, з якими вони зіткнулися, першочергові завдання для їхнього вирішення тощо. Для більш успішного надання освітньої, психологічної та інтеграційної допомоги дітям на 2016-2017 навчальний рік, визначалися навчальні предмети, форми і методи індивідуальної та колективної роботи зі школярами, способи їхнього залучення до гурткової роботи та позакласних культурно-спортивних заходів. Батьки також познайомилися з вчителями, які надаватимуть відповідну допомогу їхнім дітям.

    Шумякова Надія Василівна також повідомила присутніх про програму Всеукраїнської Молодіжної Академії на 31 травня - 1 червня 2016 р., що пройде в м. Києві. Її учасниками стануть представники учнів-переселенців 8-11 класів навчальних закладів району.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 12 05.2016

    22:47
    У м. Києві провели засідання шкільного самоврядування за участю дітей-переселенців (ФОТО)

    12 травня 2016 р. у школі І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району м. Києва відбулося засідання Ради шкільного самоврядування за участю дітей, які постраждали від подій на Сході України та в Криму. На обговорення було винесено питання «Роль шкільного самоврядування у вихованні правової культури учнів». Локальним координатором та модератором заходу була Шумякова Надія Василівна, методист районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. До ведення дискусії у ході засідання долучилася Акініна Вікторія Іванівна, вчителька-переселенець з м. Луганська.

    Учасникам дискусії було запропоновано  розділитися на команди. Кожна команда розглядала актуальні напрямки шкільного життя під різними кутами.  Лідери учнівського самоврядування висловлювали аргументи «за» і «проти» у ході обговорення суперечливих тем,  вчилися культурі спілкування, активно слухати, презентувати своє бачення того, чи іншого  питання, а також роботи висновки. Крім того, кожний із учасників цього заходу мав можливість розглянути  проблеми діяльності органів шкільного самоврядування з позицій реальних прав і обов’язків, питання пошуку ефективних форм роботи, практикування зміни функцій керівника та підлеглого. Було помітно, що активна молодь прагне в майбутньому втілювати в життя демократичні зміни в країні та будувати правове демократичне суспільство з високим рівнем правової культури. А в цьому їм допоможе, зокрема, цінний досвід діяльності учнівського самоврядування.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 21 04.2016

    07:53
    У м. Києві відбулася зустріч з учнями, які постраждали від збройного конфлікту на Сході України та анексії Криму (ФОТО)

    21 квітня 2016 р. на базі школи I-III ступенів № 238 Деснянського району м. Києва було проведено тренінг на тему: «Будуємо мости, а не стіни» для учнів 8-11 класів, які переїхали з території АТО та окупованого Криму. Координатором заходу була Шумякова Надія Василівна, методист районного науково-методичного центру Управління освіти. До участі в ньому було запрошено Устінову Уляну, тренерку молодіжних проектів. Під час зустрічі школярі розглядали приклади у взаємовідносинах між людьми з різними поглядами на певні  життєві ситуації, в релігійному питанні, висловлювали свої думки щодо налагодження контактів з переселенцями тощо. Окрім цього, пропонувалися шляхи вирішення розбіжностей між сторонами на толерантній основі. Було акцентовано увагу на тому, що ізоляція не призводить до порозуміння. Головний висновок, який зробили учні, полягав у тому, що основою плідної співпраці є лише взаємна повага і готовність допомогти.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 19 04.2016

    08:05
    У м. Києві відбувся психологічний тренінг для школярів-переселенців (ФОТО)

    19 квітня 2016 р. на базі школи I-III ступенів № 212 Деснянського району м. Києва було проведено тренінг для учнів 8-11 класів, які переїхали з теренів Донбасу та окупованого Криму. Тема заходу звучала як: «Громадянський симбіоз патріотизму та толерантності в українському учнівському просторі»Локальний координатор Шумякова Надія Василівна, методист районного науково-методичного центру Управління освіти, запросила до участі психолога Анну Ленчовські, виконавчого директора ГО «Київський освітній центр "Простір толерантності"» та тренера молодіжних проектів Уляну Устінову. У ході неформальної зустрічі, школярі познайомилися одне з одним, відчули потребу в обміні думками щодо формування культури прояву патріотичних почуттів, прав людини і толерантності в суспільстві. Особлива увага була приділена механізмам виховання у цьому напрямі, створенню можливостей для діалогу, спільного навчання та способам вирішення конфліктів.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4
  • 16 03.2016

    10:25
    У Деснянському районі м. Києва обговорили проблеми адаптації дітей з числа внутрішньо переміщених осіб (ФОТО)

    16 березня 2016 р. у приміщенні Управління освіти Деснянського району м. Києва відбувся круглий стіл на тему: «Проблеми інтеграції дітей, які опинилися у нових соціокультурних умовах». Він став складовою частиною Всеукраїнського проекту допомоги дітям, які постраждали в результаті анексії Криму та збройного конфлікту на Сході України, «Інтеграція через діалог». Завдяки старанням координатора Київського Локального Центру громадянської освіти № 4 Шумяковій Надії Василівні, зазначену проблему було обговорено з 9-ма вчителями-переселенцями з тимчасово окупованих територій. Ними виявились: Душна А.В. (СЗШ № 249), Анікіна В.І. (СЗШ № 294), Лисенко О.Б. (СЗШ № 270), Александров О.В. (СЗШ № 282), Гайдаш Н.А. (ССШ № 247), Сінкевич О.В. (ССШ № 247), Конько В.Б. (СШ № 251), Мища С.М. (СШ № 251) та Скриннік М.В. (Економіко-правовий ліцей). Присутні ознайомилися зі змістом проекту та його супутньою документацією. В результаті, було узгоджено рішення про повну підтримку акції і сприяння її реалізації на місцях.

    Локальний Центр громадянської освіти у м. Київ № 4